vrijdag, maart 16, 2012

oh wat erg.........ik ben een vrouw en 50

Zo toch nog maar een extra verhaaltje vandaag. Vanmorgen op koffie visite geweest bij een allerliefste vriendin.  Heerlijk genoten van paasbrood met spijs en een flinke lading boter! Heerlijk gewoon. Daar vandaan even de stad in........Hema, voor die goede T-shirts, maar helaas nog geen nieuwe kleuren. Toen naar Jeans Centre, want ze zouden nieuwe felle kleurtjes binnenkrijgen, maar helaas niet mijn merk broek in die betreffende kleur, maar wel een T-shirt in die kleur met een lichte opdruk. (niet spannend te noemen) Ik hou namelijk niet van schreeuwende opdrukken en ik hou ook niet van bloemetjes prints...........afschuwelijk, want dan lijk je meteen een "oud wijf". In ieder geval ik heb mijn royal blue, konings blauwe kleur in handen, maar nu die broek nog die ik oh, zo graag wil. Het liefst tegen het paars aan, maar ja die hebben ze nergens. En dat ene merk LTB!

Op naar de Fifty Six (beetje te duur voor mij), maar toch even gluren. roze, rood, aqua(zee)blauw, maar geen royal blue. Op naar de andere Fifty Six in de Kruizebroederstraat.............ja en daar lag ie 4 meter hoog, dus ik kon er niet bij. Meisje erbij met haar trappetje, maar geen maatje 27, wel een 26, moest ik die maar even proberen, want ze vielen toch wel wat ruim (SKINNY jeans). Ik hield hem voor me en idd hij leek wel aardig breed op de bips. Ik trok hem aan en ja verdorie, hij zit als gegoten! Ik natuurlijk helemaal blij en de prijs viel gelukkig mee, maar ja dan loop je door die winkel en dan wil je er eigenlijk ook nog wel iets bij..........zoeken zoeken, maar allemaal bloemetjes en wilde prints (jakkes), maar er kwam een andere dame naar mij toe (goede verkoopster btw) en die vroeg of ik niet een mooi bloesje wilde.......hum ja eigenlijk wel.....en je raadt het nooit, iets wat ik normaal nooit zou kopen.
Een schattig gestreept bloesje........... en dat stond ook al geweldig. Is goed voor je ego hoor, als je iets aantrekt en het staat ook nog mooi.
Heel soms heb ik dat gewoon nodig, want als je 50 bent moet je toch af en toe uitspattingen hebben, waardoor je je weer bijzonder voelt!

Dus ik heb vandaag een overheerlijke, domme vrouwendag gehad!

1 opmerking: